Monday, February 4, 2013

My very first Guest Post!!

Alright chikadee's so today's a big day! I'm actually guest posting on another blog!

Eep! How neat and yet really freaking scary is that? LOL

It's for the Fools For Luv event which is going on until the 14th with lots of author and blogger guest posts and giveaways! 

I'd love it if yall hopped over and visited me today! I'm talking about, well, you'll have to come see ;)

And you can win one of the books I read and reviewed this past year too! 

So come say hi and spread the love! 

17 comments:

  1. Anna, you created a wonderful post, like always! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Leah!! You should have seen me biting my nails worrying over it! LOL Glad you enjoyed it :)

      Delete
  2. Replies
    1. THanks so much Miki! Glad you liked it :)

      Delete
  3. I have never really thought about endearments, it's just always been a natural thing. I guess maybe cause I'm from the South and yes, endearments can also be used sarcastically. I do it all the time, LOL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL isn't it great? I love being in the South sometimes ;) Thanks for coming by :)

      Delete
  4. Said hello. Great post.
    Sue B

    ReplyDelete
  5. Yay for guest posting! Kind of fun huh?

    Oh and i'm going to get to the GA Aiken books sometime. Anne from Under the Covers Blog has been after me to read them! LOL

    -Amanda P
    Where the Night Kind Roam
    Lets Get Romantical

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really was kinda fun once I got past the hands shaking part ;) LOL

      Yes do read those! OMG they are so freaking good. One of my favorite heroines is Annwyl the Bloody. How can you not love that name? And the guys are just so arrogantly beautifully perfect.

      Delete
  6. Great Post1
    Thanks for the contest!
    Happy Valentine's Day!
    bluebirdsub24 at gmail dot com

    ReplyDelete
  7. I forgot the endearments are very natural for me to; especially my Mom she is always honey this, sugar that1 LOL!
    Bluebirdsub24 at gmail dot com

    ReplyDelete

I always enjoy hearing what YOU think so come on and leave a comment. Everyone's welcome :) And feel free to leave comments on old posts. I'll check in on you there too :)

Bloggers don't forget to leave your links!
~Anna

The Herd Archives