Wednesday, September 10, 2014

Tag: The Cat Herder (edition 3)

I get tagged, tweeted, private messaged all the time with variations of... "omg this so reminded me of you!" or that book you're reading! this point...kinda makes me nervous. lol

And I thought it might be fun to start putting those random and wonderfully weird things people think just This one won't always be, erm, family friendly. Heh.

Whew it has been a LONG time since I've done one of these and I had so many pics/websites/videos I'm going to have to do 2 or 3 posts to catch up.'s the first of a few :D

And just gotta say. Yall are awesome. These so made me laugh.

Oh and *that* is called pejazzeling. Yeah. Apparently it's a thing.
And brings to mind so very very many questions.

This one is naughty! Be sure you're not with kids, aunties, co-workers, etc with it. Bwahaha.
And again. Like the pejazzling one of them brings to mind so very many questions on the hows.

Yes. Yall are weird and I heart you.
It always makes me smile seeing what reminds you of me.
Makes me a little nervous some days but definitely makes me chuckle.

More Tag: The Cat Herder
Edition ONE
Edition TWO

Follow on Bloglovin

[Are you a blogger? Leave your link so I can visit you too! ~Anna]

No comments:

Post a Comment

I always enjoy hearing what YOU think so come on and leave a comment. Everyone's welcome :) And feel free to leave comments on old posts. I'll check in on you there too :)

Bloggers don't forget to leave your links!

The Herd Archives